Historia tramwajów warszawskich - malowanie przeciwlotnicze

W wyniku coraz częstszych nalotów lotnictwa radzieckiego na Warszawę, późną wiosną 1943 roku władze niemieckie miasta nakazały przemalowywać wagony tramwajowe w celu ich lepszego zamaskowania. Do końca wojny jednak tylko niektóre wagony zdążono w ten sposób pomalować

Autorem wszystkich rysunków jest Dariusz Walczak

Wagony silnikowe

Wagon typu A numeracja: 6,9,12,15,16,18,37,46,64,96,99,100,103,104,109,117,118,122,124,127,204

Wagon typu A numeracja: 138,139,143,151,153,161,163,174,184,195,196,198

Wagon typu B numeracja: 207,215,223,225,228,237

Wagon typu F numeracja: 324,326,332,340,345,346

Wagon typu F numeracja 354,356,358,360,361,365

Wagon typu H numer 376

Wagon typu H numer 382

Wagony doczepne

Wagon typu P5/2, numer 1040

Wagon typu P6/1 numeracja: 1043,1045,1052,1060,1077

Wagon typu P7 numeracja: 1082,1085,1087,1095

Wagon typu P8 numeracja: 1101,1102,1115

Wagon typu P10/1 numeracja: 1147,1157,1169

Wagon typu P10/2 numeracja: 1192,1195,1196,1206,1221

Wagon typu P14 numer 1262

Wagon typu P14 numer 1290

Historia tramwajów warszawskich - lata 1908-1914
Historia tramwajów warszawskich - okres międzywojenny