Historia tramwajów warszawskich - malowanie przeciwlotnicze
W wyniku coraz częstszych nalotów lotnictwa radzieckiego na Warszawę, późną wiosną 1943 roku władze niemieckie miasta nakazały przemalowywać wagony tramwajowe w celu ich lepszego zamaskowania. Do końca wojny jednak tylko niektóre wagony zdążono w ten sposób pomalować
Autorem wszystkich rysunków jest Dariusz Walczak
Wagony silnikowe
Wagon typu A numeracja: 6,9,12,15,16,18,37,46,64,96,99,100,103,104,109,117,118,122,124,127,204
Wagon typu A numeracja: 138,139,143,151,153,161,163,174,184,195,196,198
Wagon typu B numeracja: 207,215,223,225,228,237
Wagon typu F numeracja: 324,326,332,340,345,346
Wagon typu F numeracja 354,356,358,360,361,365
Wagon typu H numer 376
Wagon typu H numer 382
Wagony doczepne
Wagon typu P5/2, numer 1040
Wagon typu P6/1 numeracja: 1043,1045,1052,1060,1077
Wagon typu P7 numeracja: 1082,1085,1087,1095
Wagon typu P8 numeracja: 1101,1102,1115
Wagon typu P10/1 numeracja: 1147,1157,1169
Wagon typu P10/2 numeracja: 1192,1195,1196,1206,1221
Wagon typu P14 numer 1262
Wagon typu P14 numer 1290
Historia tramwajów warszawskich - lata 1908-1914
Historia tramwajów warszawskich - okres międzywojenny